tisdag 2 mars 2010

Tillsammans


Efter en massa språkprat tidigare känner jag bara just nu för att göra en post på svenska.

2010 ett nytt år och mycket nytt, slutade förra året med att Versus sökte till BBQ och vi anslöt till dem som en grupp. OK inte alla men den innersta gruppen som alltid var där OMO, ring, Lucella, Ninjafox, Whmrock, clubber Izman och jag.

Var mycket nytt att lära och vi hade provtiden att klara av för att bli fullvärdiga medlemmar var inget problem bara Lucella behövde en månad till, men luce startade senare i januari så han inte få till räckligt med närvaro.

Jag kände redan folk some Cogila, Potpressure, Lguapo, Rivkkah, Iceblazek i BBQ och har gjort en del saker med några som Blaize, Celestria.


För egen del tyckte jag det var kul att göra nya saker och prova HNMs jag aldrig har kämpat mot förut some Fafnir och flera. Jag har också fått användning av mera av min jobb vilket är kul och mer en utmaning. Paladin har fått en nystart var länge sedan tankade så mycket och har lärt migt så mycket nytt och lär mig mera hela tiden nu =)


Har gjort en hel del ny vänner också som den väldigt trevliga Emmaliz och Meoww som också nu gör limbus med oss.
Spaz är cool kille som verkligen jobbar för lset och en av de trevligastes också.

Jag hade varit i samma shell skal som Yinx, Zorlin, Hectorius, Frantic, Jokkil förut some de som tittat på tidigare skärmbilder kan see =) bara kull att träffa dem igen.


BBQ är trevligt some helhet även om verkar vara en del drama och känslor men hoppas folk kan lösa sina problem och prata, och be om ursäkt om så behövs. Jag har också blivit irriterad, men är bättre nu och är ingen jag hatar även om jag inte älskar alla medlemmar i BBQ.

Just det hittade en anna svenks där också en skåning inte hans fel nu :p lol nah Zakath verkar helt ok och vi hade kul med att prata svenska och hand kunde ge igen för tyskarna some droppar en mass tyska ibland lol.



En massa var ventilerat på forumet nyligen och jag hoppas att det i slutet kanske leder till nått bättre, jag hoppas iallafall. Jag kan inte säga mycket om det eftersom är bara saker före jag anslöt till skalet.


Nu inte ens säkert nån kan läsa detta men ja, jag vill bara skriva nått på svenska så gjorde det =).



OHH ja Valdor och Nixx är ett par väldigt trevliga tarus =)

Inga kommentarer: